Februārī norisinājās jau trīspadsmitā Radioekspertu aptauja vecuma grupā 16-40. Pagājušajā mēnesī, aptaujas respondenti aizpildīja pavisam 2047 anketas, no kurām tika atlasītas 1705 anketas, jeb 83,3% no visām aizpildītajām anketām.

Latvijā aktīvi strādā tikai 5 stacijas, turklāt, 3 no tām pieder vienai, EHR, mediju grupai. Tādēļ nav liels pārsteigums, ka lielākā daļa šī apskata būs veltīta tieši tām stacijām kuras segmentā līdz 40 ieņem līderpozīcijas.

Tās ir 6 radio grupas un divas patstāvīgas radio stacijas.

Vairāk kā 86% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 74 gadiem ik nedēļu klausās radio. Pateicoties radio klausīšanās pētījumiem, ir skaidri redzams, ka radio ir lielisks kanāls reklāmas vēstījumu izplatīšanai, taču – kā izvēlēties tieši kurā radio stacijā izvietot reklāmu?

Print Friendly, PDF & Email