Latvijā aktīvi strādā tikai 5 stacijas, turklāt, 3 no tām pieder vienai, EHR, mediju grupai. Tādēļ nav liels pārsteigums, ka lielākā daļa šī apskata būs veltīta tieši tām stacijām kuras segmentā līdz 40 ieņem līderpozīcijas.

Tās ir 6 radio grupas un divas patstāvīgas radio stacijas.

Vairāk kā 86% Latvijas iedzīvotāju vecumā no 16 līdz 74 gadiem ik nedēļu klausās radio. Pateicoties radio klausīšanās pētījumiem, ir skaidri redzams, ka radio ir lielisks kanāls reklāmas vēstījumu izplatīšanai, taču – kā izvēlēties tieši kurā radio stacijā izvietot reklāmu?

Novembra sākumā publicējām datus par Jau devīto Radioekspertu aptauju par radio klausīšanās paradumiem Latvijas iedzīvotājiem, vecumā no 16 līdz 40 gadiem.

Print Friendly, PDF & Email